۱۳۹۸/۰۳/۰۱ اخبار 845

دیدار پرسنل مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با مدیر عامل سازمان

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، همکاران شاغل در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به همراه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس به دیدار مدیر عامل سازمان رفتند.

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، همکاران شاغل در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به همراه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس به دیدار مدیر عامل سازمان رفتند. در این نشست صمیمی ضمن تبریک و پاسداشت این رویداد بین المللی، مدیر عامل محترم سازمان از همکاران شاغل در این بخش تشکر و قدردانی نموده و خواستار ایجاد مراکز بازدید جدید جهت جذب گردشگران متنوع شدند.

آقای مهندس محسن نریمان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس، ارائه خدمات متنوع و توسعه محصولات جدید در بخش گردشگری را حاصل برنامه ریزی منسجم اعلام و ابراز امیدواری نمودند با ثبت ژئوپارک ارس در فهرست شبکه ژئوپارک های یونسکو و عضویت سازمان منطقه آزاد ارس در سازمان جهانی گردشگری، شاهد ورود گردشگران خارجی بیشتری باشیم.

در این نشست آقای دکتر داداش زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس ضمن معرفی هر یک از همکاران، بر بهره گیری از تجربیات فوق در این عرصه تاکید و استفاده از ظرفیت های مغفول در این حوزه را جزو برنامه های آتی این حوزه اعلام نمودند.